Medyczna Szkoła Policealna znajduje się na ul. Sasina 33 w Wołominie.
Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają słuchacze.
Wejście główne znajduje się od strony ulicy Lwowskiej.
Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają słuchacze.
Wejście główne znajduje się od strony ulicy Lwowskiej.
To wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi.
W szkole zarządza dyrektor. Dyrektorem szkoły jest Renata Majewska.
W szkole pracują również nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi.
Czym zajmuje się Medyczna Szkoła Policealna w Wołominie ?
Zajmujemy się kształceniem zawodowym na różnych kierunkach
Nauka w szkole jest bezpłatna.
Kontakt z pracownikami szkoły
Zapraszamy Was od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy:
Poniedziałek 8.00 – 16.00
Wtorek 8.00 – 16.00
Środa 8.00 – 16.00
Czwartek 8.00 – 16.00
Piątek 8.00 – 16.00
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer
(22) 398 85 80
Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretariat@mspwolomin.pl
Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:
Medyczna Szkoła Policealna w Wołominie, ul. Sasina 33, 05-200 Wołomin
Możesz przynieść pismo do sekretariatu
Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.
Jak trafić do sekretariatu ?
Wchodzisz wejściem od strony ulicy Lwowskiej.
Przejdź przez drzwi i kieruj się na wprost.
Przejdź przez kolejne drzwi i kieruj się na wprost.
Na końcu korytarza skręć w prawo i kieruj się zgodnie z zamieszczonymi na tabliczkach strzałkami.
Na końcu korytarza skręć w lewo i kieruj się zgodnie z zamieszczonymi na tabliczkach strzałkami.
Idź prosto do końca korytarza.
Na końcu korytarza skręć w lewo i kieruj się na wprost zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na tabliczkach.
Na końcu korytarza znajduje się sekretariat.