ETR tekst łatwy do czytania

Medyczna Szkoła Policealna znajduje się na ul. Sasina 33 w Wołominie.

Wejście od ulicy Lwowskiej

Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają słuchacze.

Wejście główne znajduje się od strony ulicy Lwowskiej.

Tutaj jest główny budynek szkoły, do którego uczęszczają słuchacze. Wejście główne znajduje się od strony ulicy Lwowskiej.

To wejście jest odpowiednie dla osób niepełnosprawnych, starszych i dla mam z dziećmi. 

W szkole zarządza dyrektor.  Dyrektorem szkoły jest Renata Majewska.

W szkole pracują również nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi. 



Czym zajmuje się Medyczna Szkoła Policealna w Wołominie ?

Zajmujemy się kształceniem zawodowym na różnych kierunkach

Nauka w szkole jest bezpłatna.

Kontakt z pracownikami szkoły

Zapraszamy Was od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy:

Poniedziałek     8.00 – 16.00

Wtorek              8.00 – 16.00

Środa                8.00 – 16.00

Czwartek           8.00 – 16.00

Piątek                8.00 – 16.00

Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 

(22) 398 85 80 

Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretariat@mspwolomin.pl

Możesz napisać pismo i wysłać je na adres:

Medyczna Szkoła Policealna w Wołominie, ul. Sasina 33, 05-200 Wołomin

Możesz przynieść pismo do sekretariatu

Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.


Jak trafić do sekretariatu ?

Wchodzisz wejściem od strony ulicy Lwowskiej.

Wejście od ulicy Lwowskiej

Przejdź przez drzwi i kieruj się na wprost.

Przejdź przez kolejne drzwi i kieruj się na wprost.

Na końcu korytarza skręć w prawo i kieruj się zgodnie z zamieszczonymi na tabliczkach strzałkami.

Na końcu korytarza skręć w lewo i kieruj się zgodnie z zamieszczonymi na tabliczkach strzałkami.

Idź prosto do końca korytarza.

Na końcu korytarza skręć w lewo i kieruj się na wprost zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na tabliczkach.

Na końcu korytarza znajduje się sekretariat.